Bijna klaar

Nog maar 1 maand te gaan en dan is het alweer voorbij. Het is een beetje moeilijk om me nu voor te stellen dat ik over iets meer dan een maand weer gewoon in Nederland rond loop, maar dat ik wel de waarheid.

Ondertussen begint dus ook een beetje alles tot een einde te komen. Afgelopen week hadden we onze allerlaatste rugby wedstrijd, en ik had het er best moeilijk mee. Ik heb zoveel plezier gehad in het rugbyen en de meiden van het team waren gewoon zo leuk. Ik blijf het hele schoolsport gebeuren bijzonder vinden, maar ook zo leuk. Nu dit voorbij is begin het einde wel heel erg 'echt' te worden.

Afgelopen week hadden we ook prom. Prom is eigenlijk gewoon een heel groot school gala met diner en alles. En iedereen haalt echt alles uit de kast. Meiden geven soms wel meer dan duizend dollar uit aan alleen hun jurk. Veel laten ook op de dag zelf nog hun haar, nagels en make-up doen. Ik had zelf ook een hele mooie jurk uitgezocht om te dragen, maar mn make-up en haar heb ik gewoon zelf gedaan.

De vrijdag van prom waren we de hele dag vrij, om ons goed te kunnen voorbereiden. Ik ging naar het huis van een vriendin van mij om daar met nog meer meiden lekker te chillen en make-up en haar te doen enzo. Nadat we daar helemaal klaar mee waren zijn we naar een mooie plek in Halifax gegaan om foto's te maken in onze jurken en met onze dates. Ik had zelf ook een date mee, namelijk Justus. Justus is een andere internationale student die bij mij op school zit, maar hij mocht officieel niet naar prom omdat hij niet in het laatste jaar zit. Dus had ik gevraagd of die met mij mee wilde, dus dat was ook super gezellig.

Na de foto's zijn we naar de locatie van prom gegaan. Eerst werden we verdeeld over tafels en was het diner. Ik had zeker lekker gegeten, maar het was typisch Canadees: Mac&Cheese. Toen iedereen gegeten had begon het feest. Ik heb heerlijk de hele avond gedanst en foto's gemaakt met iedereen. Het was echt een top avond.

Prom was echt een top ervaring, zo anders dan gala in Nederland. Nu is het nog maar drie weken totdat mama en papa deze kant op komen. Komende week ga ik op vakantie met m'n gastgezin. We gaan naar Jasper, Alberta. Dat ligt meer richting de west kust van Canada bij de Rocky Mountains. Dan nog 1 week school en dan toetsweek. Dus nog een aantal weken gevuld met leuke dingen.


Reacties

Reacties

Remko

Mooi verhaal Jis. Geniet in Jasper en tot over 3 weken.

Mama

Ohhhhh, wat begint het eind nu in zicht te komen. Ik ben aan het aftellen en heb ontzettend zin in de vakantie. Zeker in de 4 dagen die we met ons eigen gezin gaan beleven! Geniet van je vakantie mop! Als jij het daar naar je zin hebt, heb ik het ook naar m’n zin..... hele dikke knuffel mama. ❤️❤️

Mayke

Ik heb er zooooooveel zin in! Succes nog even de laatste paar weekjes en geniet van je vakantie!♡♡♡

Karin

Wat een belevenissen allemaal, Jiske! Fantastisch om dat mee te maken. En Jasper en omgeving is ook fantastisch dus die vakantie gaat ook weer een succes worden. Zo werk je naar het einde toe. En naar weer nieuwe avonturen!

Diana

Het einde is echt in zicht maar wat een heerlijke afsluiting zal dat zijn straks met je mams, paps en zussen! Je zag er prachtig uit op je Prom. Fijn dat je zo genoten heb. Nu genieten van je vakantie in Jasper. Veel plezier en tot "bijna" in Nederland ??

Oma

Wat een heerlijk verhaal over je belevenissen veel plezier met de familie op vakantie.Dan nog een week aan de bak met je studie en gaan genieten van de komst van je familie veel plezier voor de komende weken.tot gauw in Woudenberg.liefs oma.

Bianca

Wat heb je weet ontzettend leuk geschreven en dank je wel dat ik mee mocht genieten met jouw belevenissen in Canada.

Jiske wat zag je er mooi uit voor de prom!
Geniet nog lekker de laatste weken en straks met z’n allen.

Gera

Fijne vakantie Jiske! Nog veel plezier en succes de laatste weken.

Sacha

Leuk jis!! Geniet er nog van xx

Wilma

Heel leuk dat ik mocht meegenieten van jou prachtige ervaringen en belevenissen .
Geniet nog even van de laatste weken .groet wilma

Cora

Het is bijna zover !!! Je paps, mams, Daphne en later Mayke komen naar je toe !! Wat zullen jullie blij zijn elkaar weer in levende lijve te zien. Geniet van jullie tijd samen in Canada. Een mooie vakantie gewenst.
En volgens mij kun je terugkijken op fantastische maanden daar. Wat een belevenis ! Dat heb je maar mooi meegemaakt. Liefs Cora

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active