Lente

Het duurde even maar het begint eindelijk te komen, de lente.

Het rugby seizoen is nu echt begonnen. Ons eerste toernooi was een weekje geleden en bestond uit drie wedstrijd. Afgelopen vrijdag hebben we een oefenwedstrijd gehad en dat ging echt top. Het was heerlijk weer en het ging ook echt goed. Ik had zeker lekker gespeeld. Gister hadden we de eerste officiële competitie wedstrijd. Wij spelen in de hoogste van de twee competities die ze Nova Scotia hebben, dus dat was wel iets lastiger dan de oefenwedstrijd op vrijdag. We hebben ook niet echt heel goed gespeeld en het was echt zeikweer. Het heeft in de zestig minuten van de wedstrijd gesneeuwd, gehageld en geregend. Dus die wedstrijd hebben we ook echt heel hard verloren. Vandaag hebben we weer een wedstrijd dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaan, maar het is in ieder geval lekkerder weer.

We hebben de komende tijd elke dinsdag en donderdag een wedstrijd en op maandag hebben we een training. En volgende weekend gaan met een grote groep naar een andere provincie voor een groot toernooi. Het is ongeveer 6 uur rijden, maar dan heb je ook wel wat. We hebben vrijdag 2 wedstrijden en zaterdag nog 3. Als we het goed doen hebben we zondag ook nog een aantal wedstrijden om de finale te kunnen halen. Ik heb er echt mega veel zin in.

Ik heb ook sinds een aantal weken een nieuw internationaal zusje: Daisy. Ze komt uit China en gaat naar de middle school bij ons in de buurt, dus een andere school dan dat ik naartoe ga. Ik praat eerlijk gezegd niet zo veel met haar omdat dr Engels niet zo goed is en ze veel in haar kamer zit. Ze gaat ook de laatste week van mei ook weer naar huis.

Er komen ook weer allerlei leuke dingen aan. We hebben nog tot het eind van mei rugby, eind mei hebben we ook het gala en de eerste week van juni ga ik met mn gastgezin op vakantie. En dan komen mama en papa alweer bijna deze kant op. Dus allemaal leuke dingen

Remko

Lekker bezig,Jis! Leuk verhaal en succes volgende week bikkel!

Diana

Leuke foto van het team Jiske. Wat fijn dat rugby zo goed bevalt, je bent er lekker druk mee, leuk! Het is inderdaad wel fijn dat het weer beter wordt. Succes met de wedstrijden en heel veel plezier met alle andere leuke dingen die nog gaan komen. Dikke kus ?

Karin

Lekker buiten rugby-en in regen en hagel. Dat doet je vast wel even aan korfbal denken! Heel veel plezier!

Mama

Hé topper, lekker hoor dat rugbyen, even aan de sport. Het is hier ook top-weer. Heerlijk! Spreek je weer, kus en knuffel mama. ❤️❤️

Petra en Hessel

Leuk om dit allemaal mee te kunnen beleven met je. En wat doe je het super in dat verre land. Wat leuk dat je rugby speelt. Heel veel plezier nog.

Je zus

Mop!! Lekker hoor dat rugby en dan vooral in deze omstandigheden.. Ni Hou elke ochtend kan ze wel verstaan toch? Haha! Tot over een paar maanden boef en zalig Pasen♡♡

Gera

Ha Jiske,
Zo te lezen, nog zat leuke dingen om de laatste maanden mee bezig te zijn.
Nog heel veel plezier en succes!
?

oma Wil

Wat een vooruitzichten met al die rugby wedstrijden : veel succes en plezier dat zal zeker lukken met jouw mentaliteit liefs oma