Ik was gewaarschuwd.

Drie keer is scheepsrecht kan ik wel zeggen. Na volleybal en basketbal is het me eindelijk om in een sport team te komen. De komende weken kun je mij 3 ochtenden in de week om 5:30 naast mn bed vinden omdat ik 's ochtend naar rugby training moet. Het is wel echt een ontzettende leuke groep meiden dus dat moet goed komen.

En ik heb een heleboel reacties gehad, Jiske en rugby dat gaat nooit goed komen. En ja, iedereen had gelijk. Mijn eerste rugby ongeluk had ik gelukkig al de tweede training. Ik ben namelijk gevallen met mn hoofd tegen de muur op, en dat deed bent wel zeer. Het werd meteen super dik en het is nu helemaal blauw, paars en geel. Maar gelukkig geen schuurtjes in het bot ofzo. Ik mag nu niet meer spelen totdat de zwelling weg is, maar daarna kun je mij gewoon weer op het veld vinden.

De week ervoor had ik ook een hele nieuwe ervaring in Canada, de tandarts. Het is echt wel anders hier. Ze hebben televisies in het plafond zodat je wat kunt kijken terwijl ze bezig zijn en ten ik klaar was krijg ik een halve tas vol met spullen mee naar huis, van een tandenborstel tot lapbalsems en genoeg tandpasta voor de rest van mn tijd hier.

Ook is het nieuwe semester begonnen en mn nieuwe vakken zijn goed begonnen. Tot nu toe bevalt het allemaal maar ik moet nog even afwachten. Het semester is pas een week bezig.

Reacties

Reacties

Daphne

Wha wat een verhaal weer liefje! Hopelijk zak de zwelling snel af en kan je weer meedoen!!
Goodluck kanjer?

Mayke

Klasse Iek! Gewoon zoals je bent! Lekker doorgaan met rugby! Komt best goed!♡♡♡

Annet

STOER!!! Jiske.... Rugby!!!
Jij bent ook overal voor te porren hè (-;
Have fun ?

Janneke

Wat stoer allemaal en het beste met je hoofd . Blauwe plekken gaan vanzelf weg. Lekker genieten van alles.

Diana

Wat goed Jis, rugby, bikkel die je bent! En ook nog eens zo vroeg op ☺. Dit wordt buiten een leerzaam ook nog een heel sportief semester. Ik denk dat ik die tv boven de tandartsstoel hier ook maar voor ga stellen, dat lijkt mij namelijk wel wat ?. Have fun! ?

Bianca

Wat een verhaal Jiske! Hopelijk gaat de rest van je sportieve carrière minder pijnlijk. Nog veel plezier!

Karin

Wat leuk Jiske, dat je nu bent gaan rugbyen! Maar niet meer in de buurt van een muur komen hoor!

Mama

Ja, ik had je nog zo gewaarschuwd...... Ik was ook niet heel verbaasd hoor toen we dit hoorden. Tegen de muur aangelopen, er zijn er niet veel die dat gebeurt, maar jij bent er één van......??Love you.. ?

Cora

Ach wijffie, het is toch wat, zo bont en blauw. Kalm aan hoor en rustig herstellen !!

Cora

Ik wens je alvast een hele, mooie week met paps en mams !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active