Kerst, oud&nieuw en alles ertussen in

Ik heb jullie even laten wachten, maar daar ben ik weer.

Met kerstavond hebben we weer heerlijk met z'n allen gegeten. Tuurlijk hoorde daar weer een kalkoen bij met aardappelpuree en dit keer broccoli. Jawel jawel, ik heb gewoon m'n broccoli gegeten. Daarna was het plan om naar de kerk te gaan, maar dat feest ging niet door omdat de auto kapot was. Dus hebben gewoon nog een beetje met z'n allen bank gehangen en gegamed en toen op tijd naar bed. Ook hebben we kerstkoekjes gegeten, ik heb ongeveer een heeldag over gedaan om ze allemaal te versieren, maar volgens mij zijn ze goed gelukt.

De volgende ochtend was het tijd voor de cadeautjes. En dat waren er een heleboel en nam dus ook genoeg tijd in beslag. Het was wel heel gezellig. Ik heb haak-en breispullen gekregen. Ja, je mond zou er zowat van openvallen van verbazing, maar het is echt waar. Ik ben aan het breien en haken. Ook heb ik lekker douchespullen en typische Canadese dingen gekregen. Heel leuk dus allemaal.

Met oud&nieuw hebben we eigenlijk heel weinig gedaan. In Nederland is dat toch wel heel anders. Er is hier verder geen vuurwerk alleen een grote show maar daar zijn we niet naartoe geweest, en helaas voor mij ook geen oliebollen. Wat wel heel leuk was is dat ik twee keer kon aftellen. Toen het in Nederland 12 uur was heb ik met mama & papa gebeld die bij Mayke en Daan waren om mee af te tellen en bij het vuurwerk te kijken. Ik heb natuurlijk ook nog even met Finn gekletst wat altijd gezellig is. Toen het hier 12 uur was heb ik met Angela, Tom en Katie afgeteld maar ook Daphne die toen belde. Het was toch nog wel een hele gezellige avond.

Daarnaast was het ook eindelijk koud genoeg om te gaan skiën! Ongeveer een uurtje rijden van waar wij wonen ligt een heuvel. Het is een beetje aan de kleine kant vergelijken met wat ik gewend ben, maar het is gewoon zo lekker om bijna elk weekend te kunnen skien. Het is echt heerlijk om weer lekker te skiën.

Ik heb nu nog 3 weken les en dan zit het eerste semester er al weer op en zit ik alweer op de helft! De tijd gaat heel hard en er komen nog zoveel leuke dingen aan. En over twee maanden komen mama en papa deze kant al op dus dat wordt ook super gezellig.

Reacties

Reacties

Karin

Wat een leuke koekjes, Jiske! Prachtig versierd. Heel werk hoor.
En iedere week skieen is ook niet vervelend!
Groetjes.

Mama

Lekker stukje weer mop! Ook wij zijn stiekem aan het aftellen totdat we je weer eens lekker kunnen knuffelen..... Succes de laatste weken van het eerste semester en dan eindelijk geschiedenis....Dikke kus. ?

Remko

He kanjer leuk stukje weer 2 maanden is al bijna. ?

Diana

Happy New Year....mag eigenlijk niet meer but....who cares ?? en wat een leuke foto Jiske. Lekker dat je zo vaak kan skiën. Succes met de laatste weken van dit semester, time does fly ?

Annet

Leuk leuk allemaal weer ?

Silvia

Super leuk weer om te lezen.
Vooral omdat je het nu zo naar je zin hebt ? De koekjes zijn idd heeeeel goed gelukt??
Hele fijne tijd nog!!

Daphne

Heerlijk stukje Jis. Wat gaat de tijd snel als je het leuk hebt!! Toppertje?

Irma

Klinkt allemaal weer goed en de foto's zien er super uit. Die koekjes zijn echt vet leuk, en die afdaling is wel wat voor mij, niet zo moeilijk ;-)

Bianca de Koning

Dat was inderdaad een tijdje geleden (zou Coen zeggen), maar dat is ook een goed teken dan heb je er geen tijd voor gehad.
Die koekjes zijn erg leuk geworden.
En wat een super leuke foto van jou in ski outfit, lekker fris, vrolijk lachend gezicht!

Cora

De feestdagen weer achter de rug. De tijd gaat idd hard. Alweer bijna klaar met het eerste semester ! En dan op ..... naar maart, dan komen je vader en moeder lekker op bezoek. Voor je het weet, is het zover. Hoe is het bij jullie qua kou ? Hier gaat het nu een poosje wat kouder worden met wat vorst. Goede weken weer gewenst !!!! Liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active