Een bijzondere week

Vorige week was toch wel heel bijzonder zijn, jarig zijn en dan zo ver weg zijn.

Ik ben er een beetje laat met mn verhaal, maar zoals jullie allemaal weten was ik de 22ste jarig, en dat was toch wel een beetje raar. Maar ook toch wel heel gezellig.

Woensdag was ik de hele dag vrij en ben ik met mn gastzusje naar de film geweest, om alvast mn verjaardag met haar te vieren. Ook hebben ze die middag voor me gezongen en kreeg ik al mn eerste cadeautjes. Van mn gastgezin heb ik een Harry Potter mok gekregen een een set met allerlei soorten thee.

Donderdag ochtend, de ochtend van mn verjaardag, werd ik wakker met de heerlijke geur van chocolade cupcakes, die mn gastmoeder speciaal laat de avond ervoor nog gemaakt had. Na school zijn er drie vriendinnen met mij meer naar huis gekomen. Sarah en Naomi, twee andere Nederlandse en Idil een Turks meisje. We hebben eerst pannenkoeken gebakken. Blijkbaar eten ze in Turkije hele vergelijkbare pannenkoeken, weer iets geleerd. Daarna zijn we een film gaan kijken.

Dit soort momenten, zoals met mn verjaardag maar ook met alle sinterklaas dingen, zijn toch een beetje raar. Aan de ene kant maakt het dat ik Nederland echt wel mis, maar het maakt me ook heel blij dat ik nieuwe dingen leer en hier weer nieuwe vrienden heb. Wat ook helpt is dat de kersteer er al lekker in zit dus dan merk je bijna niet dat Sinterklaas bezig. Maar op deze momenten voel je wel echt hoe ver je eigenlijk van huis ben.

Gelukkig kreeg ik hele doos vol met cadeautjes en kaartjes uit Nederland opgestuurd. Ik had het echt niet verwacht (ik moest er zelfs een beetje van huilen ??) en ik vond het echt super leuk en lief. Dus via deze weg nog even een bedankje.

Kerst begint nu ook echt dichterbij te komen en ik heb er mega veel zin, het wordt een hele leuke tijd.

PS. Ik ben vandaag ook precies 100 dagen in Canda. De tijd gaat hard

Reacties

Reacties

Remko

Weer een leuk stukje. Fijne kerst Lieffie.

Mama

Leuk om weer wat van je te lezen. Het maakt ons super-blij om te lezen en te horen dat je het zo goed naar je zin hebt nu. Lekker gaan genieten van alles dat met kerst te maken heeft!! Love you, dikke kus❤️❤️

Diana

Wie wil er nou niet wakker worden met de geur van chocolade cupcakes, héérlijk. Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dan nu op naar de kerst. Geniet van de kerstsfeer daar, de "gekleurde" lampjes, muziek en lekkernijen. Have fun ?

Jacq

Hoi hoi, mooi om te lezen dat ook al is het soms lastig je ook de nieuwe dingen zo kan waarderen. ?

Annet

Dat is nog eens lekker wakker worden...met de geur van chocolade cupcakes ??
Fijn om te lezen dat je geniet van alle leuke nieuwe dingen ?

Finn en Lize

Tante Iek! Mama heeft het verhaaltje aan ons voorgelezen en wij vinden het soms ook wel een beetje gek hoor! Dan zit mama weer met je te bellen of dan hebben oma en mama het weer over je. Wij hebben net Sinterklaas gevierd en heel veel leuke dingen gekregen. Op naar de kerstboom versieren met heeeel veeeel lichtjes!

Dikke knuffel en een high five, tik en box ♡♡♡

oma

Wat fijn dat je het nu zo naar je zin hebt.Het zal vast een gezellige maand voor je worden.Leuke dingen doen met vriendinnen en familie .We zijn erg blij voor je dat het nu zo goeg gaat Liefs van je opa en oma.??

Cora

Leuk toch zo'n verjaardagsdoos uit Nederland !! Dat zijn nog eens mooie verrassingen. Het is je gegund. Vandaag je zus jarig, van harte met haar. En dan kerst.........dat schiet al lekker op. Dat zal ook weer een bijzondere tijd zijn. Kijk er maar lekker naar uit

Bianca

Beetje late reactie, maar ......... alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active