Een nieuw begin

Afgelopen week ben ik verhuisd naar een nieuw gastgezin. Het klikte toch gewoon niet met mn eerste gastgezin en het was ook gewoon niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Afgelopen woensdag ben ik naar een nieuw gezin gegaan en het is weer helemaal anders.

Het eerste wat heel anders is, is de plek waar ik nu woon. Ik ga wel nog steeds naar dezelfde school enzo, maar ik woon helemaal aan de andere kant en midden in het bos. Gelukkig is het niet te lang met de schoolbus en hoef ik niet heel veel vroeger m'n bed uit.

Wat ook heel nieuw is, is dat ik nu een klein gastzusje heb. Ze heet Katie en ze is 10. Het is echt een lieffie. We hebben al samen gegamed en geknutseld en ik ben mee geweest met d'r naar de scouting. Daarnaast heb ik ook nog 2 oudere gastbroers en een oudere gastzus maar die wonen allemaal niet meer thuis. M'n gastmoeder heet Angela en ze is ook echt super aardig, heel anders dan de eerste. Ik heb ook een gastvader, maar die zit bij de marine en komt 28 november pas weer thuis, dus die zie ik dan.

Wat echt top is, is dat deze mensen dol zijn op skiën. Ze gaan zodra het kan bijna elk weekend. Ik heb er echt nu al zin in!

De kerstsfeer zit er trouwens al helemaal in hier. Er wordt overal al kerstmuziek gedraaid en we zijn gisteren naar een kerstlichtjes parade geweest. En ook de eerste met lichtjes versierde huizen zijn te zien. Ik wist wel dat ze hier kerst heel serieus namen, maar al zo vroeg had ik echt niet verwacht. Maar ik vind het wel heel leuk, het geeft echt een gezellig gewoon.

Daarnaast was er ook vrijdag de eerste echte sneeuwval, en dat was ook gelijk wel serieus. Er was zoveel sneeuw gevallen dat ik niet op school kon komen omdat dat bussen niet reden. Maar op zich was het niet zo erg of even een dagje thuis te zitten.

Ik ben heel benieuwd wat voor nieuwe dingen ik weer ga tegenkomen met een nieuw gezin en een nieuwe omgeving, maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Reacties

Reacties

Mama

❤️

Diana

Je bent een topper! Op naar weer nieuwe avonturen en natuurlijk heel veel kerstsfeer! Hoe meer lichtjes, hoe beter hè ?. Dikke knuffel voor jou ?

Silvia

Wat een avontuur beleef je toch!
Fijn dat het nieuwe gastgezin je bevalt en ik hoop dat je er een super mooie tijd mag hebben. En de winters zijn idd wel echt serieus in Canada? zie elk jaar de foto’s van Benno’s tante en denk dan blij dat het hier niet is haha maar ook weer een mooie ervaring om mee te maken!!
Fijne dag xxx

Mayke

Ik ben echt trots op je Iek. Lekker bij je nieuwe gezin en veel mooie avonturen beleven!
Dikke kus! xxx

Jacqueline

Lieve Jiske, wat weer een bijzondere stap, overal leer je weer iets nieuws. We denken veel aan je.

Daphne

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven hoe het met je gaat! Veel plezier in je nieuwe gezin gewenst.

Annet

Wat kan jij trots zijn op jezelf! Op naar nog meer mooie herinneringen ?
Geniet ervan dame. ?

Bianca

Fijn Jiske dat je het goed naar je zin hebt in het nieuwe gastgezin, je verhaal klinkt heel gezellig. En een goed vooruitzicht dat zij ook van skiën houden, laat de sneeuw maar vallen. Nou meid heel veel plezier en geniet ervan!

DaphneZus

Lieve jis, Wat weer een leuk verhaal. En wat vervelend om zo vaak te moeten skiën zeg:)
Geniet er lekker van!
Liefs

Gera

Ha Jiske,

Zo maak je nog eens wat mee, ook nog een verhuizing...hoop dat je t goed naar je zin krijgt. Helemaal niet leuk als je geen fijn “thuis” hebt. Nu bijna jarig, is wel gek he om niet in Woudenberg te zijn met je verjaardag, maar ze gaan daar vast een leuk feestje voor je organiseren! Alvast van harte gefeliciteerd en een dikke knuffel van “Geertje”

Cora

Happy birthday to you !!!!! congratulations Jiske. Maak er een leuke verjaardag van. We hopen dat je snel je draai hebt gevonden bij dit nieuwe gastgezin !!!! Gezellig zo'n 'zusje' van 10. Veel plezier met elkaar en lekker genieten van de sneeuw.

Karin

Hoi Jiske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vast een gezellige dag bij je nieuwe gezin. Hoop dat het daar weer heel leuk wordt. Jullie hebben in ieder geval al enkele gezellige dingen gedaan! Gaat helemaal goed komen! Lekker skieen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active