Eerste week bij het gastgezin.

Maandag was het dan eindelijk zo ver. Ik ging eindelijk naar mijn gastgezin. Na een reis met de bus en auto kwamen we aan in Bedford.

Ik woon deze komende maanden bij een gastmoeder, Maxine. Zij heeft 1 dochter van 23 die ook nog thuis woont, Kyla. Ik woon in een mooi huis. Het is een twee-onder-een-kapwoning, wat vrij uniek is hier. De enige twee vormen van woningen die in deze buurt veel voorkomen zijn appartementen en losstaande huizen. In het huis het is mijn hele eigen verdieping met een bed, bank, televisie en een eigen badkamertje. Heel erg chill.

De afgelopen week was er nog een Japans meisje die de zomervakantie heeft doorgebracht bij Maxine. Zij moest helaas vandaag weer terug naar het gastgezin waar ze de rest van het jaar nog zit. We zijn samen wezen shoppen en naar Halifax geweest. Halifax is vanaf hier heel makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer dus dat is ook echt heel fijn.

Het gene dat me tot nu toe het meeste in opgevallen zijn de winkels. Alles is zo groot! Zo heb je hier in de buurt een echte mall met meerdere verdiepingen en een mega foodcourt met verschillende fastfood restaurants en dat soort dingen. Ook zijn de supermarkten echt mega en kan je er ook vaak dingen kopen als kleding, schoenen en cosmetica.

Dinsdag moet ik voor het eerst naar school voor een introductie en woensdag begint dan het echte schoolleven. En misschien klinkt dat raar, maar ik heb nog nooit zo veel zin gehad om weer naar school te gaan!

Wilma

Klinkt heel goed allemaal ,wens je veel plezier op school .??????

Mayke

Super Iek.. heerlijk je manier van schrijven en je gaat het top hebben op school. Have fun mop!♡

Diana

Klinkt goed Jiske. Dat wordt shoppuh en een doos make-up opsturen naar je huis straks, haha, maar eerst naar school. Succes dinsdag en heel veel plezier. Dikke kus.

Karin

Niet teveel schoenen kopen he!
Veel plezier op school. Groetjes.

Irma

Zo leuk om op deze manier jouw avontuur een beetje mee te beleven!

Nicol

Wat leuk om dit te lezen.
Heel veel plezier op school.

Oma

Wat ben je weer een boffert met zo,n mooie verdieping .dinsdag veel plezier liefs oma

Bianca

Dat klinkt allemaal leuk Jiske. Hier vanuit Woudenberg wensen wij jou heel veel plezier en succes. Zet 'm op meid! Groetjes, Frank, Bianca, Coen en Sanne

Cora

Leuk al die eerste indrukken !! Lekker hoor dat je je eigen verdieping hebt, beetje privacy is toch wel fijn. En je mag dus gewoon zelf op stap met het openbaar vervoer. Goed voor mekaar allemaal. Ik hoop dat de introductie ook leuk is geweest en dan morgen beginnen met het 'schoolleven'. De meisjes hier hebben er al weer een week op zitten. Tessa moet nog een beetje inkomen, maar dat was te verwachten. Succes op school en liefs van ons. Dikke knuffel extra van Tessa en Sacha !!!