Bijna zo ver!

Jaja, het is bijna zo ver. Over iets meer dan een week ga ik dan eindelijk naar Canada. De echte spanning begint nu wel een beetje te komen, maar de zenuwen zijn nog onder controle. 

Als je denk: "Goh wat leuk, ik wil wel weten wat Jiske allemaal mee maakt" dan kan dat. Ik ga proberen iedereen van mijn avonturen op de hoogte te houden. Dit kan via deze blog, in de kolom hiernaast kan je je inschrijven voor de mailinglijst zodat je een mailtje krijgt elke keer als ik iets plaats. Daarnaast zal ik ook foto's plaatsen op instragram, hier is mijn gebruikers naam jiske99hp. Ook ben ik van plan een paar keer een filmpje te maken, wanneer dit gebeurt zullen jullie dit horen deze blog. 

Ik zou het hartstikke leuk en gezellig vinden als jullie me volgen op de spannende avontuur!

Jiske


Reacties

Reacties

Diana

Ik ga zeker met je mee....soort van dan hè ? ben heel benieuwd naar al je verhalen ?

Annet

Wat leuk Jiske! Ik heb mijn mail doorgegeven. Super om op de hoogte te blijven van jouw avonturen.

Margreet

Enjoy your stay in Canada!

Wilma

Super voor je ,wat een mooi avontuur.
Alvast een hele goede reis .

Margriet

Succes met de laatste voorbereidingen, maak er een mooi jaar van! Ik ga je volgen.

Cora

Ook ik zal je ' in de gaten houden ' . Maak er wat van , heel veel plezier , een super mooie tijd gewenst in Canada !!!! Liefs

Karin

Ja hoor, wij volgen ook! Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active